5.12.07

Ja soc aquí !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aquí soc ja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LLegué el lunes vía Costa Rica,sin novedad y con mucha suerte,porque la compañia aerea Española que la quieren opar y no se atreben, tuvo la gentileza de hacerme viajar en primera clase por la face,o sea por la cara.El porque no lo se,pero tampoco quise preguntar por si acaso.je,je.Sofa anatómico que se convierte en cama, y te masajea,pantalla personal con videos,juegos y demás opciones ,menú de Sergi Ariola y carta de vinos... esa fué mi terapia para dormir.Probé varios , deliciosos por cierto ,que me llevaron a dormir como un rey.
Ahora me espera mi hija,los amigos ,la família,algo de trabajo y por lo que veo un "fred de collons" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Así que me desconectoblog hasta mi regreso a Honduras/nicaragua a Mediados de Enero.

Ahi va mi postal de navidad para todos .En ella van impresos los mejores deseos para el 2008 (que es año de premio............ si,a tu madre el ch...... je,je.es que no lo puedo evitar),y sobretodo mucha salud y mucha mucha energía positiva.




Marcala 07

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola! Sóc la Rosa del programa "El Club" de TV3. M'agradaria poder posar-me en contacte amb tu. Et deixo el meu correu rbover.h@tv3.cat

Moltes gràcies!

Irene dijo...

Bienve a casa Albert!
M'alegra saber que has parlat amb la Núria i ja saps qui sóc!
I m'encanta saber que t'ha agradat la idea!
bien!
Ara parlaré amb la Núria per veure si puges diumenge i podem coincidir.
Amb tot, que passis uns bons dies per aquí.

Un ptó

Anónimo dijo...

Hola Albert,
Encara no em coneixes però sóc el company que vindrà amb la Irene aquest estiu a Nicaragua.
Només dir-te que ja està fet. Dissabte vam comprar els bitllets i si tot va bé estarem aqui cap al dia 2 de juliol i ens hi estarem fins a finals d'agost.
No veig l'hora d'arribar i posar-m'hi...
Bé, fins que ens coneguem (que no sé si serà ja a sudamèrica) que passis uns bons dies.
Fins aviat!!

Enric dijo...

Per cert, em dic Enric. Encantat!!

Anónimo dijo...

Hola Enric i Irene estic molt contenta que marxeu a Ocotal aquest estiu, a veure si m'animo...
Fins aviat i estem en contacte, ara us escric un mail el albert ja m'adonat feina.
Núria.